Merobah Massa!

"The future belongs to those who prepare for it today!"-Malcom X

Kata-Kata Hikmah

Manusia tercipta kerana bergerak, dan untuk bergerak. Maka bergeraklah! Maka DIA akan bersama kita, setiap orang memiliki masa-masa kepahlawanannya sendiri, maka ia perlu dihargai!"

Tazkirah

"Marilah kawan mari kita kobarkan, Di tangan kita tergenggam arah agama dan bangsa, Marilah kawan mari kita nyanyikan, Sebuah lagu tentang pembebasan tanpa pendustaan! Tiada yang tidak berubah kecuali PERUBAHAN itu sendiri!"

Gempar, Perak kembali bergolak!

MB dan semua exco Perak digantung hadiri sidang DUN, Feb 18, 09 6:50pm

Jawatankuasa Hak dan Kebebasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Perak hari ini menggantung Menteri Besar, Datuk Dr Zambry Abdul Kadir daripada menghadiri sidang dewan selama 18 bulan, manakala kesemua enam exconya digantung selama 12 bulan.

Keputusan itu diumumkan oleh Speaker DUN Perak V Sivakumar selepas selesai bersidang hari ini. Perkembangan terbaru ini akan melontarkan Perak ke dalam satu lagi krisis, selepas Barisan Nasional (BN) mengambil alih kerajaan negeri awal bulan ini. sumber : Malaysiakini

Sekali lagi Negeri Perak bergolak. Speaker DUN Perak V.Sivakumar telah menggantung mereka. Jika BN mahu memecat Speaker DUN Perak tersebut hanya dengan satu cara. BUBARKAN DUN PERAK! HANYA ITU SAHAJA CARANYA UNTUK MELANTIK SPEAKER BARU.

Mampukah BN menghadapi pilihanraya sekali lagi? Dengan pungutan suara sebanyak 74 % rakyat negeri Perak yang mahukan sekali lagi pilihanraya mampukah BN menahan gelombang kebangkitan rakyat negeri Perak.-Azlan Zainal

0 comments:

Post a Comment



 

different paths

college campus lawn

wires in front of sky

aerial perspective

clouds

clouds over the highway

The Poultney Inn

apartment for rent